dinsdag 16 december 2014

Swing skirt

Roos ... Het nieuwe rood

Dit patroontje van Compagnie M heb ik al zeker een half jaar in mijn bezit. Nu vond ik eindelijk de inspiratie én tijd om het te verwerken. 

Lara is zot van leeuwen. Dus toen ik dat stofje in de webshop Liesellove zag, moest ik er een meterke van hebben. 

Terwijl ik vroeger vaak zwart en wit combineerde met rood, ben ik nu enorme fan van de combi met roos/fuchsia. Het verzacht het zwart.

Ik heb geen  knopenelastiek gebruikt gezien het rokje echt op maat gemaakt is . Nu hopen dat ze plots geen groeispurt krijgt waardoor het rokje te smal tailleert.

Ik ben best tevreden met dit rokje! De blinde rits is niet écht blind maar het is me mooi gelukt om de tekening te laten doorlopen. Ik vind de afwerking binnenin ook echt mooi gedaan, dit wordt zeer goed uitgelegd. 
Zo een rokjes volgen er in ieder geval nog.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten