zaterdag 3 januari 2015

Doopsuiker

Eindelijk kan ik mijn doopsuikerzakjes showen

Patroon: Piramidezakjes van Sofilles  http://www.sofilles.be/2010/12/mijn-eerste-tutorialleke.html
Stofjes: buitenstof: verschillende kleuren canvas
binnenstof: verschillende soorten bolletjeskatoen
Labeltjes: van Cotton Trends


Ik heb gekozen voor de vereenvoudigde versie van de piramidenzakjes zonder flapjes aan de rits, ze zijn wel gevoerd.
Na het selecteren, bestellen en verzamelen van al mijn materiaal begon het knipwerk. Leuk toch al die kleurtjes bij elkaar!




Ondertussen was mijn mama (de Omi) druk bezig met de kindertraktaties te maken. Leuke gehaakte aapjes! Zij heeft pas werk gehad. Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren zijn erin gekropen en eelt aan overgehouden :) Maar het resultaat is fantastisch! Oordeel zelf ...



Aan de mannen werd ook gedacht. Een lekker shotje jenever en een zakje nootjes. Meer moet dat niet zijn.



Het peter- en meterkado is een compilatie van de geboortetraktaties in een kijkbox. Het zakje krijgen ze apart, het zou anders zijn nut verliezen.


Allemaal met superveel liefde gemaakt voor het allermooiste kerstcadeauke dat ik ooit kan krijgen, een fantastische kerngezonde zoon. Hier is hij


14 opmerkingen:

  1. zo lief, zelf ben ik met kerstdag geboren en ik kan u zeggen dat je echt wel elk jaar speciaal een tijd maakt om zijn verjaardaag te vieren net zoals je anders zou doen, en kerst en zo laat dat voor een andere dag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u voor de tip! Daar zal ik zeker rekening mee houden :)
      Kerst wordt maar de 25ste gevierd :)

      Verwijderen
  2. Hey Elke,

    Supermooie doopsuiker! Proficiat met je zoon!

    Vraagje: waar haalde je de grasmat en de boompjes vandaag?

    Mvg

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u Anka!
      Grasmatjes komen van de Casa en de levensboom is van www.fairytale.be een organisatie die kinderen in het zuiden steunt.

      Verwijderen
  3. Proficiat met je zoontje
    Mooie naam trouwens. Mijn zoontje heet ook Jorre!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met de geboorte van Jorre op de groep swapper de swap kan je je nog altijd opgeven als baby boom swap. Dan wordt je lekker verwend met een cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met je zoontje ! Wat een leuke kleurrijke traktaties ! Supermooi gedaan en die boom met de aapjes is geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. woowwwiieee mooi en dikke proficiat :))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat en alles is hee mooi hoor. Die kaderkes vind ik de max

    BeantwoordenVerwijderen
  8. proficiat en veel warme liefdevolle momenten met je zoon
    je werk was echt prachtig en zeer creatief

    BeantwoordenVerwijderen